sobota, 22 marca 2014

Anka - mój nowy ścigant

Hey!
Dziś czas na pewną prezentację. Musicie w końcu poznać Ankę!

Anka, to mój nowy ścigant! Będzie mi towarzyszyła na wyścigach w tym roku i (mam nadzieję) kolejnych sezonach. Jestem jej drugim właścicielem. Jest już przyzwyczajona do szybkiej jazdy i coś mi się zdaje, że pod moją nogą nie zapomni jak to jest.


Ale skąd się wzięła to dziwaczne imię Anka? Szczerze wam powiem, że nie wiem skąd. Jak tylko ją zobaczyłem, to było pierwsze co mi przyszło do głowy. Potem stwierdziłem, że rower do ścigania trzeba jakoś inaczej nazwać, ale im dłużej próbowałem wymyślić coś innego, tym bardziej Anka tłukła mi w głowie. Więc zostało.

Na Ance dziś już trenowałem i muszę powiedzieć... że brak mi słów. Genialna sprawa. Nie dość, że przesiadka na lepsze, większe koła, to jeszcze na lżejszy rower. Pod górkę idzie jak dzik w żołędzie, na zjazdach jest stabilna i spokojna jak tafla na jeziorze w bezwietrzny dzień. Po prostu cud malina.
No i jak wygląda..! Po prostu piękny rower. Przynajmniej dla mnie. I myślę, że dla dużej części czytelników też.

Teraz godzi się podać z czego zbudowana jest Anka. Proszę bardzo:

Rama - MBike Barracuda SLR 20" carbon
Widelec - Rock Shox SID XX 29"
Hamulec przedni - Avid X0
Hamulec tylny - Avid X0
Kaseta - SRAM PG1070
Łańcuch - SRAM PG1071
Korby - SRAM X0 175mm 26/39
Przerzutka przednia - SRAM 2x10
Przerzutka tylna - SRAM X0 10s
Manetki - SRAM X0 Grip Shift
Kierownica - Truvativ Noir T30 680mm carbon
Pedały - Shimano XT
Siodło - Fizik Tundra
Sztyca - PRO XCR 400mm carbon
Mostek - Ritchey WCS
Opona przednia - Maxxis Ikon 29x2,1 EXC / Rubena Scylla 29x2.25 / Geax Saguaro 29x2.2
Opona tylna - S-Works TheCaptian 29x2.0 / Rubena Scylla 29x2.25 / Geax Saguaro 29x2.2
Rogi - Ritchey WCS
Koszyk na bidon - MBike
Zaciski kół - Novatec 
Koło przednie
   -Piasta - Novatec SB-711
   -Obręcz - ZTR Crest 29er
   -Szprychy - Pillar TB2016
   -Nyple - Alu
   -Opaska - FRM
Koło tylne
   -Piasta - Novatec SB-712
   -Obręcz - ZTR Crest 29er
   -Szprychy - Pillar TB 2016
   -Nyple - Alu
   -Opaska - FRM
I do tego oczywiście kilka zdjęć. A oglądajcie i zakochujcie się w Ance. 









Dobra. Dosyć tego dobrego. Już się napatrzyliście. :)

Tomek :)

P.S Zapomniałbym! Wszystkie fotki zrobione przez brata - Wojtka. Będzie w tym roku jeździł trochę ze mną na zawody i próbował do nas strzelać. 


3 komentarze:

  1. Piękna ta Anka :D zakochałem się <3 wiem ze dziewczyn o waga sie nie pyta....ale ile wazy ? no i skoro zmieniles orientacje to co z Radziem ? pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo.

    Mi zaciski Novatec puszczały, aż wypadło mi tylne koło na podjeździe. Wymieniłem na niezawodne XT.
    Jak u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. ale szajs rower bez silnika spalinowego to jak facet bez jaj silniki do rowerow spalinowe marki
    Skyhawk górą !!!

    OdpowiedzUsuń