poniedziałek, 1 października 2012

P.S Chwyty Bontrager X-lite

Cześć.
     Jakiś czas temu pisałem o swoich gripach (post możecie znaleźć tutaj). Dziś tylko krótkie dopowiedzenie do mojego testu.
     Otóż pisałem, że nie przeszkadza mi kręcenie się gripów. Rzeczywiście nie przeszkadzało, dopóki nie straciłem korka od kierownicy. Stało się to na wyścigu w Karpaczu. Grip zjeżdżał mi z kierownicy, więc po każdym zjeździe musiałem go z powrotem układać tak jak miał być.
     Dlatego też postanowiłem coś  z tym zrobić. Popytałem co i przykleiłem je bezbarwnym lakierem do paznokci. Efekt? Gripy trzymają się jak powinny. :)

    Tak więc do mojego "testu" trzeba dopisać, że korki po kilku miesiącach używania i po kilku glebach starły się i jeden z nich wypadł. Gripy przez to zaczęły zjeżdżać i trzeba było je przykleić. Teraz już wszystko gra i można je spokojnie dalej używać :)


Tomek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz